Het liefst in Brabant

  • Stel51

    Wij zijn een stel van net 50 en zoeken mensen om te proberen een vriendschap met op te starten. We hebben geen uitgesproken hobby's maar hebben wel een brede interesse in veel. Zoeken mensen om de tijd in het weekend samen met door te brengen, dus op visite bij elkaar of eens lekker de stad in. De rest zal zichzelf wijzen als het een beetje klikt. We zijn niet op zoek naar seks, maar iets meer dan een gewone vriendschap gaan we zeker niet uit de weg. Erotiekbeurs, uitdagende kleding, etc etc. Is echter geen vereiste, maar een bijkomstigheid. Wij roken beide niet. Kunne wel verplaatsen en ontvangen. Hebben jullie interesse, dan horen we het graag.

    Wij wonen omg Tilburg.

    Mvg Stel51

  • R en A

    hallo stel hier een reactie vanuit Oss wij stel van 48 en 49 zijn ook op zoek naar een leuk stel voor vriendschap uit welke omg in brabant komen jullie?

  • Stel51

    Wij wonen bij Tilburg, maar voor ons is afstand niet zo'n bezwaar.

  • spontaan 60

    zij rookt nog wel meer via mail medion55@live.nl

  • Anoniem

    jullie advertentie spreekt ons zeer aan wij zijn van hetzelfde hout gesneden dus woorden schieten te kort jullie tekst had de onze kunnen zijn maar en hier komt het wij zijn al jaren naturistsch ingesteld ruimdenkend en spontaan 63vr en 79mn jaar jong eigen bedrijf altijd een lach op ons gezicht barsten uit ons vel van de ideen en lopen altijd naakt gezellig oke of in hele sexsie kleding met een leuk programma op de tv. dit voor nu, o ja, overnachten geen probleem! groetjes joop en carla tot horens.

  • pietje

    Hallo ik heet peter , houden jullie ook van naakt sanenzijn

  • brabanstel68

    Ook wij kijken eens rond voor een leuke vriendschap.

  • pietje

    Ik hou ook vrienschap en dan ook met een plus  Ik woon in bladel. Ben wel alleen. Mijn mailadres is pietjenaturist@gmail.com Graag reaktie hierop

     

  • pietje

    Ik hou ook vrienschap en dan ook met een plus  Ik woon in bladel. Ben wel alleen. Mijn mailadres is pietjenaturist@gmail.com Graag reaktie hierop

     

  • peter

    brabanstel68

    Ook wij kijken eens rond voor een leuke vriendschap.

    hallo wij ook uit brabant en op zoek naar wat vrienschap wil je meer weten mail ons gewoon   peter128peter@live.nl