vriendinnen gezocht omgeving dronten

  • Sussl

    Ik woon sinds kort in Dronten samen met mijn partner. Ik heb het erg naar me zin. Echter mis ik de momenten om s 'avonds even lekker een bakkie te doen en over de dag te ouwehoeren of leuke plannen voor het weekend te maken. Samen een lekker wandeling met de hondje doen en gewoon alles delen, waar het mannelijke geslacht soms niet geschikt voor is.

    Een feestje opbouwen vind ik ook erg leuk.

    Ik ben gewoon op zoek naar een echte diepgaande vriendschap. Waar zij op visite komt en het voelt alsof het de tweede thuis is. Iemand waar je gewoon je eigen kan zijn en er gewoon bij hoort.

    Tot gauw,

    Suus

  • Celinda

    Hoihoi suus.

    Ik heb je oproep gelezen en je bent dus op zoek naar een vriendin waar je leuke dingen mee kunt doen. Ik mis de momenten ook vaak om iets leuks te doen samen.

    ik zelf woon ook in dronten. mocht je geinteresseert zijn voor vriendinnen worden. Dan mag je me altijd mailen.

    ik ben 20 jaar. En jij als ik vragen mag?

  • Leonie

    Hey,

    Ik woon nog niet in Dronten, maar over 8 weken wel, omdat ik ga samenwonen met mijn vriend. Ik heb familie wonen in Dronten, maar verder ken ik helemaal niemand daar. Het lijkt mij dus leuk om met jullie in contact te komen!

    Zelf ben ik 22 en over 2 maanden heb ik net mijn studie afgerond en wil ik gaan werken

  • Marieke

    Hoi meiden,

    Ik woon sinds september 2010 in Dronten, samen met m'n vriend. Omdat ik hier niet vandaan kom ken ik hier helemaal niemand. Het lijkt mij ook wel leuk om met jullie in contact te komen. Ik ben 23 jaar en in juni afgestudeerd.

    Laat snel wat horen.

    Liefs,

    Marieke

  • Celinda

    Hoihoi Marieke.

    Wat leuk dat je in de omgeving dronten bent komen wonen. Ik zelf ben ook op zoek naar vriendinnen, en zo ben ik hier terecht gekomen op deze website.

    Als het je leuk lijkt om in contact te komen dan hoor ik het graag. Ik zelf ben 20 jaar en woonachtig in dronten

    Groetjes, Celinda

  • Celinda

    Hohioi Leonie.

    Ik ben dus op deze website terecht gekomen omdat ik ook op zoek ben naar vriendinnen om leuke dingen mee te doen. zelf ben ik 20 jaar en woonachtig in dronten. echter mis ik vriendschap met vriendinnen& dus op zoek naar vriendschap. Als het je leuk lijkt om in contact te komen dan hoor ik dat graag.

    Groetjes, Celinda

  • patricia

    Hoi hoi,

    Ik zou graag willen weten wat jullie leeftijd is.

    Wij zijn 37 en 34 jaar. We zoeken mensen rond dezelfde leeftijd.

    Gr. patricia

  • Leonie

    Hallo Marieke en Celinda,

    Ik weet niet of jullie hier nog wel eens kijken (ik was dit namelijk al weer vergeten). Maar zouden jullie mij anders een e-mail willen sturen? Het lijkt me namelijk leuk om met jullie in contact te komen!

    Mijn email is leonieverkuyl@hotmail.com

  • lins

    hoi dames,

    ik zag jullie reacties. zelf woon in ik pas net in lelystad. Ik ben daar samen gaan wonen met mijn vriend. ik wel een paar mensen, maar wil ook weer wat vrienden maken om gezellig dingen mee te ondernemen. ik ben 27 jaar, woon dus samen, geen kids en houdt van een dolletje!

    mochten jullie misschien een keer iets willen gaan doen, dan hoor ik het graag!

    groetjes lins

  • Leonie

    Hoi Celinda,

    Het lijkt me zeker leuk om met je in contact te komen!