hoi iedereen

  • Smartie

    …ik geloof niet meer in vriendschap… ik heb weleens gehad dat er iemand van 1 kant dacht dat er sprake was van een vriendschap, maar vriendschap houdt mijn inziens meer in dan alleen wat koetjes en kalfjes. Ik ga persoonlijk door het vuur voor mijn echte vrienden, vandaar misschien dat ik er nog maar weinig over heb gehouden. Maar ik heb liever mijn echte vrienden, die ook voor mij door het vuur willen gaan net zoals ik dat voor hen doe. Zo en verder blijf ik liever wat anoniem… als dat mag.

  • grietje

    van mij wel hoor en ach ja wat is vrienschap..kan diep gaan en kan aan de oppervlakte zitten…vrienden is een breed begrip als woord den ik..maar welkom hier hoor

  • Smartie

    Dank je! Ja je hebt wel gelijk ergens…. maar dan zou ik die persoon (waarmee je dus die oppervlakkige contacten mee onderhoudt) niet als een vriend of vriendin beschouwen, maar meer gewoon als iemand die ik ken ;).

  • Lisa

    Ik geloof er inderdaad ook maar weinig van… maar diep van binnen weet ik dat het bestaat en dat het kan. Zolang de twee juiste mensen elkaar ontmoeten, moet dit zeker lukken.

    Vrienden die niet voor elkaar door het vuur gaan, zijn geen vrienden….

    Lijkt het je leuk eens te contacten?

    Lisa