wie....

  • mv,Jino&Jaily&Jay

    heeft er echte vrienden die altijd voor jullie klaar staan?

    Zelf sta ik meestal voor iedereen klaar,zelfs s'nachts kunnen ze bij me terecht.

    Ik denk vriendschap prikbord dus mooi onderwerp :D

    groetjes

  • yvonne

    ik dacht ze te hebben maar valt beetje tegen

    stond altijd klaar voor iedereen maar door wat dingen ben ik daar iets minder in geworden

    helaas kan ik moeilijk nee zeggen ;)

  • mv,Jino&Jaily&Jay

    is bij mij het zelfde hoor,

    ik kan geen NEE zeggen mijn man word er soms niet goed van.

    Hij zou willen dat ik eens wat vaker aan ons zelf denk.

  • grietje

    ach echte vrienden…nee dat blijkt in de loop der jaren toch wel, dat je je daar lelijk in kan vergissenvind ik. Zolang jij voor ze klaar staat is het goed, maar vraag niets terug want dan zijn ze ineens niet thuis.

  • mv,Jino&Jaily&Jay

    hmmmmmm zeer herkenbaar

  • Selena

    Ik had er ooit eentje, 17 jaar lang. Uiteindelijk bleek het anders en kwam ik erachter dat zij altijd bijn leven heeft proberen te beheersen, flinke schop gegeven dus ;)

  • grietje

    ben je dus wel nog redelijk op tijd achter gekomen, selena :-)

  • yvonne

    wel fijn te lezen dat het ,wel helaas, bij een hoop zo is wat vriendschap betreft

  • gea

    echte vrienden blijven vrienden,heb maar een paar echte vrienden.

    ben daar ook heel zuinig op ,met 1 kan ik soms intensief contact hebben en dan wel weer een hele tijd niet ,dat hoort ook bij vriendschap elk je eigen leven ook laten leiden.Wat ik heel belangrijk vind is mijn grootste vriend ook tegelijk mijn wederhelft is.

    maar dat hadden we zelf eerst ook niet door, zo zie je maar bij mij kwam het verstand na jaren (hihi)

    maar dit moest ook na vele teleurstellingen ik trap er nog steeds in tot dat het te laat is.

    kan nog niet mensen laten vallen of kwetsen, maar het domme is ik laat me wel kwetsen